DOSTAWA I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ
1. Koszty wysyłki nie są zawarte w cenach produktów.
2. Koszt przesyłki widoczny jest w koszyku, po dokonaniu wyboru opcji dostawy.
3. Wysyłki są realizowane wyłącznie w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku na adres podany w zamówieniu.
4. Koszty przesyłki ponosi Klient.
5. W zależności od wybranej formy płatności, sposobu wysyłki, gabarytów wybranych produktów czas realizacji zamówienia może wynieść 1 dnia do maksymalnie 14 dni roboczych.
6. Czas realizacji zamówienia jest liczony od dnia wpływu środków za zakupiony produkt na nasze konto bankowe lub po wybraniu przez kupującego opcji odbioru przesyłki za pobraniem.
7. O poszczególnych etapach dostawy, zostaniesz powiadomiony drogą mailową.
8. Koszty dostawy zagranicznej ustalany jest indywidualnie, realizacja zamówienia po zapłacie.
9. Reklamacja, zwrot, odstąpienie od umowy zostały opisane w Regulaminie.
10. Paczki wysyłane są za pośrednictwem firmy kurierskiej INPOST, DPD,DHL oraz paczkomatów Inpost.
FORMY PŁATNOŚCI
Przedpłata na konto - prosimy o dokonywanie wpłat na konto:
Agrozam.pl
Wierzba 16
22-417 Stary Zamość
IBS Bank 23 9610 0002 0024 2693 2002 0001
Nasz banku: IBS IZBICA
Płatności natychmiastowe realizowane są za pośrednictwem platformy Przelewy24
Płatność przy odbiorze - klient dokonuje opłaty gotówką kurierowi w momencie przekazania paczki z towarem.
UWAGA! PROSZĘ SPRAWDZAĆ PRZESYŁKĘ W OBECNOŚCI KURIERA!
Wszystkie przesyłki kurierskie są objęte ubezpieczeniem od uszkodzeń w transporcie do kwoty 3000zł (paczki wysyłane Pocztą Polską nie są ubezpieczane). Ubezpieczenie wygasa z chwilą wręczenia przesyłki odbiorcy. W związku z tym należy sprawdzać przesyłkę pod kątem uszkodzeń mechanicznych jeszcze w obecności kuriera! W przypadku dostrzeżenia uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu lub braku towaru w przesyłce, Klient ma możliwość w obecności spedytora sporządzić protokół reklamacyjny (dostępny u doręczyciela) podpisany przez obie strony. Po otrzymaniu wyjaśnienia od przedstawiciela firmy kurierskiej, Sprzedawca skontaktuje się z Klientem w celu podjęcia dalszych decyzji odnośnie ponownej wysyłki Towaru lub anulowania zamówienia i zwrotu gotówki.