Pon - Pt: 8:00 - 17:00Sob: 8:.00 - 14:00
Wierzba 1622-417 Stary Zamość
Zadzwoń i zamów881-400-066
Strona główna » Reklamacje i Zwroty

Reklamacje i Zwroty



ZWROT TOWARU


Klient, który zawarł umowę na odległość, ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny składając stosowne oświadczenie. Jest ono jednak ograniczone w czasie i przysługuje przez 14 dni. Termin ten jest terminem nieprzekraczalnym i liczy się od dnia wydania rzeczy, a gdy umowa dotyczy świadczenia usługi – od dnia jej zawarcia. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. 

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od Umowy Klient musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład w piśmie przesłanego drogą pocztową na adres: Agrozam Wierzba 16 22-417 Stary Zamość, lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: sklep@agrozam.pl ).

W celu zwrotu towaru prosimy postępować zgodnie z poniższymi wskazówkami:

1. Sporządź oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość (pobierz wzór odstąpienia od umowy) i prześlij je na: 
 
adres email: sklep@agrozam.pl 
 
lub przesłać na adres:
 
Agrozam
Wierzba 16
22-417 Stary Zamość
Z dopiskiem: zwrot
 
lub złożyć osobiście w sklepie stacjonarnym.

 

2. W celu usprawnienia procedury zwrotu prosimy o dobrowolne dołączenie do przesyłki wypełnionego formularza zwrotu( pobierz wzór ), dowodu zakupu towaru lub jego kopii.

 

3. Zwracany do nas towar musi być w niepogorszonym stanie, w miarę możliwości towar powinien być opakowany w oryginalne opakowanie chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.

 

4. Prosimy by zwracany przez Klienta towar został zapakowany w sposób, zapewniający brak uszkodzeń w trakcie transportu.
 

5. Przesyłkę odeślij do nas na adres:
 

Agrozam
Wierzba 16
22-417 Stary Zamość
Z dopiskiem: zwrot

 

6. Sprzedawca dokona niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od odstąpienia Klienta od umowy, zwrotu zapłaty wraz z kosztami dostawy (tylko w przypadku zwrotu całkowitego) na wskazany przez Klienta rachunek bankowy.
 

7. Koszt przesyłki zwracanego towaru ponosi Klient. Paczka ze zwracanym towarem, odesłana na nasz koszt nie zostanie przyjęta.
 

8. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje, gdy produkt był wykonany na specjalne zamówienie klienta np. wąż docięty na wymiar itp.

 



WYMIANA TOWARU



W celu wymiany towaru prosimy postępować zgodnie z poniższymi wskazówkami:

1. Sprawdź, czy w naszej aktualnej ofercie znajduje się rozmiar lub ilość towaru na których chcesz dokonać wymiany.

 

2. Następnie złóż nowe zamówienie na ten towar. W polu „Uwagi dla osoby realizującej zamówienie” wpisz adnotację „WYMIANA DO ZAMÓWIENIA NR …”. W ten sposób dokonasz jego „rezerwacji”.
 

3. Wypełnij formularz wymiany (pobierz formularz wymiany), w którym zawarte będzie wskazanie produktu/produktów, na które ma nastąpić wymiana.
 

4. Dołącz do przesyłki z towarem, który chcesz wymienić następujące dokumenty:

a) wypełniony formularz wymiany,

b) dowód zakupu lub jego kopię.
 

5. Zwracany do towar musi być w niepogorszonym stanie, chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.
 

6. Zwracany przez Klienta towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń w trakcie transportu, w miarę możliwości towar powinien być opakowany w oryginalne opakowanie.

Przesyłkę odeślij na adres:

Agrozam
Wierzba 16
22-417 Stary Zamość
z dopiskiem „Wymiana towaru”

 

7. Koszt wysyłki zamówienia na wymianę:

a) przesyłka kurierska przy zapłacie na konto bankowe – 20 zł

b) przesyłka kurierska za pobraniem – 25 zł


 

8. Koszty przesyłki przy zapłacie na rachunek bankowy a jeśli nowo zamawiany towar jest droższy od towaru wymienianego, prosimy o przelanie na rachunek bankowy Sprzedawcy różnicy w cenie. W tytule przelewu należy wpisać „WYRÓWNANIE DO ZAMÓWIENIA Nr…”

Agrozam
Wierzba 16
22-417 Stary Zamość

Numer konta do wpłat: 23 9610 0002 0024 2693 2002 0001
Nasz bank: IBS IZBICA

9. W przypadku, gdy w przeciągu 10 dni roboczych od dnia zatwierdzenia zamówienia na wymianę nie wpłynie przelew pokrywający koszty wysyłki lub wynikającą różnicę, zamówienie zostanie anulowane a wartość za przysłany produkt zostanie zwrócona na rachunek bankowy Klienta.
 

10. Gdy towar na wymianę jest tańszy od wymienianego, w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przez nas wymienianego towaru, zwrócimy różnicę. Pieniądze zostaną przelane na rachunek bankowy podany w formularzu wymiany.
 

11. Jeśli w sklepie nie jest dostępny interesujący model, ilość, oznacza to, że wymiana nie będzie możliwa. Możesz wówczas wymienić zakupioną rzecz na inną, lub odstąpić od umowy.
 

12. Procedura wymiany towaru zgodnie z Regulaminem może trwać do 7 dni.
 

13. Paczka z wymienianym towarem, odesłana na nasz koszt nie zostanie przyjęta.
 

14. Towar zakupiony w sklepie stacjonarnym należy wymienić także w sklepie, w którym dokonano zakupów.
 

15. Prawo do wymiany towaru nie przysługuje, gdy produkt był wykonany na specjalne zamówienie klienta np. siatka docięta na wymiar itp.

 



REKLAMACJA TOWARU


W celu zgłoszenia reklamacji prosimy postępować zgodnie z poniższymi wskazówkami:

1. Zgłoszenie reklamacji może nastąpić w dowolnej formie np.:

a) pisemnie na adres: Agrozam Wierzba 16, 22-417 Stary Zamość

b) drogą mailową na adres: sklep@agrozam.pl ;

c) osobiście w sklepie stacjonarnym od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 15:00.
 

2. Sporządzone oświadczenie albo wypełniony formularz reklamacji prosimy wydrukować i podpisać.
 

3. Reklamowany towar wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym albo oświadczeniem o składanej reklamacji prosimy przesłać na adres:
 

Agrozam
Wierzba 16
​​​​​​​22-417 Stary Zamość
Z dopiskiem „reklamacja towaru”

UWAGA! Paczka ze zwracanym towarem, odesłana na nasz koszt nie zostanie przyjęta.

 

4. Sprzedawca rozpozna reklamację z tytułu rękojmi w terminie 14 dni od daty jej otrzymania, powiadamiając Klienta o sposobie dalszego postępowania.
 

5. Sprzedawca informuje o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji Towarów, m.in. poprzez złożenie przez Państwa po zakończeniu postępowania reklamacyjnego wniosku o wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym (wniosek można pobrać na stronie internetowej: http://www.uokik.gov.pl/download.php?plik=6223).
 

6. Wykaz Stałych Polubownych Sądów Konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej dostępny jest na stronie internetowej: http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596 Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne. 


Przejdź do strony głównej

BRADAS - WSZYSTKO DO OGRODU!

AGROZAM.PL - Wszystkie prawa zastrzeżone - 2024
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu
USTAWIENIA PLIKÓW COOKIES
W celu ulepszenia zawartości naszej strony internetowej oraz dostosowania jej do Państwa osobistych preferencji, wykorzystujemy pliki cookies przechowywane na Państwa urządzeniach. Kontrolę nad plikami cookies można uzyskać poprzez ustawienia przeglądarki internetowej.
Są zawsze włączone, ponieważ umożliwiają podstawowe działanie strony. Są to między innymi pliki cookie pozwalające pamiętać użytkownika w ciągu jednej sesji lub, zależnie od wybranych opcji, z sesji na sesję. Ich zadaniem jest umożliwienie działania koszyka i procesu realizacji zamówienia, a także pomoc w rozwiązywaniu problemów z zabezpieczeniami i w przestrzeganiu przepisów.
Pliki cookie funkcjonalne pomagają nam poprawiać efektywność prowadzonych działań marketingowych oraz dostosowywać je do Twoich potrzeb i preferencji np. poprzez zapamiętanie wszelkich wyborów dokonywanych na stronach.
Pliki analityczne cookie pomagają właścicielowi sklepu zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzi w interakcję ze sklepem, poprzez anonimowe zbieranie i raportowanie informacji. Ten rodzaj cookies pozwala nam mierzyć ilość wizyt i zbierać informacje o źródłach ruchu, dzięki czemu możemy poprawić działanie naszej strony.
Pliki cookie reklamowe służą do promowania niektórych usług, artykułów lub wydarzeń. W tym celu możemy wykorzystywać reklamy, które wyświetlają się w innych serwisach internetowych. Celem jest aby wiadomości reklamowe były bardziej trafne oraz dostosowane do Twoich preferencji. Cookies zapobiegają też ponownemu pojawianiu się tych samych reklam. Reklamy te służą wyłącznie do informowania o prowadzonych działaniach naszego sklepu internetowego.
ZATWIERDZAM
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
USTAWIENIA
ZAAKCEPTUJ TYLKO NIEZBĘDNE
ZGADZAM SIĘ