2. W celu usprawnienia procedury zwrotu prosimy o dobrowolne dołączenie do przesyłki wypełnionego formularza zwrotu( pobierz wzór ), dowodu zakupu towaru lub jego kopii.
3. Zwracany do nas towar musi być w niepogorszonym stanie, w miarę możliwości towar powinien być opakowany w oryginalne opakowanie chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.
4. Prosimy by zwracany przez Klienta towar został zapakowany w sposób, zapewniający brak uszkodzeń w trakcie transportu.
5. Przesyłkę odeślij do nas na adres:
6. Sprzedawca dokona niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od odstąpienia Klienta od umowy, zwrotu zapłaty wraz z kosztami dostawy (tylko w przypadku zwrotu całkowitego) na wskazany przez Klienta rachunek bankowy.
7. Koszt przesyłki zwracanego towaru ponosi Klient. Paczka ze zwracanym towarem, odesłana na nasz koszt nie zostanie przyjęta.
8. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje, gdy produkt był wykonany na specjalne zamówienie klienta np. wąż docięty na wymiar itp.
2. Następnie złóż nowe zamówienie na ten towar. W polu „Uwagi dla osoby realizującej zamówienie” wpisz adnotację „WYMIANA DO ZAMÓWIENIA NR …”. W ten sposób dokonasz jego „rezerwacji”.
3. Wypełnij formularz wymiany (pobierz formularz wymiany), w którym zawarte będzie wskazanie produktu/produktów, na które ma nastąpić wymiana.
4. Dołącz do przesyłki z towarem, który chcesz wymienić następujące dokumenty:
a) wypełniony formularz wymiany,
b) dowód zakupu lub jego kopię.
5. Zwracany do towar musi być w niepogorszonym stanie, chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.
6. Zwracany przez Klienta towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń w trakcie transportu, w miarę możliwości towar powinien być opakowany w oryginalne opakowanie.
Przesyłkę odeślij na adres:
Agrozam7. Koszt wysyłki zamówienia na wymianę:
a) przesyłka kurierska przy zapłacie na konto bankowe – 20 zł
b) przesyłka kurierska za pobraniem – 25 zł
9. W przypadku, gdy w przeciągu 10 dni roboczych od dnia zatwierdzenia zamówienia na wymianę nie wpłynie przelew pokrywający koszty wysyłki lub wynikającą różnicę, zamówienie zostanie anulowane a wartość za przysłany produkt zostanie zwrócona na rachunek bankowy Klienta.
10. Gdy towar na wymianę jest tańszy od wymienianego, w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przez nas wymienianego towaru, zwrócimy różnicę. Pieniądze zostaną przelane na rachunek bankowy podany w formularzu wymiany.
11. Jeśli w sklepie nie jest dostępny interesujący model, ilość, oznacza to, że wymiana nie będzie możliwa. Możesz wówczas wymienić zakupioną rzecz na inną, lub odstąpić od umowy.
12. Procedura wymiany towaru zgodnie z Regulaminem może trwać do 7 dni.
13. Paczka z wymienianym towarem, odesłana na nasz koszt nie zostanie przyjęta.
14. Towar zakupiony w sklepie stacjonarnym należy wymienić także w sklepie, w którym dokonano zakupów.
15. Prawo do wymiany towaru nie przysługuje, gdy produkt był wykonany na specjalne zamówienie klienta np. siatka docięta na wymiar itp.
1. Zgłoszenie reklamacji może nastąpić w dowolnej formie np.:
a) pisemnie na adres: Agrozam Wierzba 16, 22-417 Stary Zamość
b) drogą mailową na adres: sklep@agrozam.pl ;
c) osobiście w sklepie stacjonarnym od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 15:00.
2. Sporządzone oświadczenie albo wypełniony formularz reklamacji prosimy wydrukować i podpisać.
3. Reklamowany towar wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym albo oświadczeniem o składanej reklamacji prosimy przesłać na adres:
4. Sprzedawca rozpozna reklamację z tytułu rękojmi w terminie 14 dni od daty jej otrzymania, powiadamiając Klienta o sposobie dalszego postępowania.
5. Sprzedawca informuje o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji Towarów, m.in. poprzez złożenie przez Państwa po zakończeniu postępowania reklamacyjnego wniosku o wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym (wniosek można pobrać na stronie internetowej: http://www.uokik.gov.pl/download.php?plik=6223).
6. Wykaz Stałych Polubownych Sądów Konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej dostępny jest na stronie internetowej: http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596 Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne.